Tuesday, March 24, 2009

sukan oh sukan...

ello...da lame aku xtaip pape kt blog nieyh...arinie bersamaan ngan 24.3.09,ader ari sukan kt skola aku..aku join umah laksamana(biru)..sukan kitorg wat kt stadium bola sepak cheras..kitorg dtg by bas la...pg2 lg kul 6.30 da kne ader kt skola..6.45 da bertolak sbb takot jam..bas aku lalu jln jauh ouh...da la bwk lmbt..pstu kne tol ag...tp xkesah sbb xde ape nk kjrkn..mule2 smpai tuh kitorg kne amek mknn & minumn iaitu nasi ayam yg kering dan air mineral yang aku xbukak pown..hahha..biler kitorg amek tmpt,guruh n kilat da mula mainkan peranan diorg..cikgu da risau tp wat muke slmber jer..mule2 da renyai2...kitorg kne pindah..merantau sana merantau sini..sampai dpt tmpt hujung skali..okey la tuh..pstu kne pindah ag..tmpt nyer kotor sgt..org kt stadium nieyh xwat keje ker??byr jer mahal..(pdhl aku xtau pown brpe sewanyer..)hahaha..pstu saat yg paling ditunggu2 iaitu pergerakan berirama..kitorg wat la mcm biase..yg kitorg xpuas ati nyer,muzik xdgr tau x!sbb tuh kitorg berterabur..bengong...pstuh time temenggung ngan syahbndr kuat pulak muzik nyer...hish..geram btol..blk lmbt sbb mule pown lmbt..kedudukan no 1 bendahara(merah),no 2 laksaman(biru), no 3 syahbandar(hijau) n no 4 temenggung(kuning)..pstu kitorg blk ar naek bas..ontheway nk blk tuh,ader ar 2 ekor minah yg xreti nk jage mlut suke2 ati jer nk kutuk2 sumer umah sukan..ala...dpt no last mmg la xpuas ati..tp hidung bsr tuh berlagak sgt..haish!geram btol!k la..pnt menaip..bye!

p/s:kpd org yg jage muzik tuh,laen kali berenti keje la...sound system da la mcm bengong..xreti jage laen kali jgn jage okeyh!

No comments:

Post a Comment